Gratis geleverd vanaf € 250
Afhalen mogelijk
14 dagen bedenktijd
Zoeken
Winkelmandje

Hulp nodig?

Wij helpen je graag verder met al je vragen.

 
Bel 085 - 06 05 439 Elke dag bereikbaar tot 17:00
 
Mail ons op info@saniluxury.nl Antwoord binnen 1 werkdag
 
App ons op 085 - 06 05 439 Antwoord binnen 5 min.
 
Chat met ons Start een gesprek met ons

Veelgestelde vragen

Graag beantwoorden wij al uw vragen

Staat uw vraag niet bij onze veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Telefonisch (085 - 06 05 439) of per mail (info@saniluxury.nl).

Bestellen en afrekenen

Betaal ik leveringskosten?

Leveringskosten

Bestelt u voor € 250,- of meer? Dan is verzending geheel gratis.

Bij een orderbedrag minder dan € 250,- zijn de verzendkosten afhankelijk van het product. Indien u meer dan 1 product bestelt, dan betaalt u alleen de bezorgkosten voor het product met het hoogste bezorgtarief.  Voor pakketdienst is dit € 12,10 en voor groot transport is dit €50-. (Alle prijzen zijn in de BTW)

België
Verzendkosten naar België bedragen €125,- 

Ophalen is altijd gratis!

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen met onderstaande mogelijkheden:

  • iDEAL: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
  • Bancontact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen
Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Dit is geen probleem. U kunt bij Sani Luxury telefonisch of per e-mail uw bestelling plaatsen bij de afdeling verkoop. Let goed op dat u het juiste artikelnummer doorgeeft. Het artikelnummer begint altijd met de letter SL zoal, bijvoorbeeld (SL012204)

Hoe wordt ik een zakelijk klant?

Verbinding zoeken met elkaar is ons motto! Dagelijkse maximaal inspannen voor het mooiste en grootste assortiment van topkwaliteit, voor de beste prijs. Door het bieden van de beste service, advies op maat en de ruimste keuze, stellen we alles in het werk om onze klanten maximaal te laten slagen. Elkaar ontzorgen en versterken. 

Neem contact met ons op en ervaar de voordelen van Sani Luxury zakelijk.

Wij verwelkomen de onderstaande klanten graag als partner:

  • Bouwbedrijven
  • Klusbedrijven
  • Stylisten
  • Projectontwikkelaars

Levering

Hoe werkt het verzenden?

Aanwezig bij levering
Belangrijk is dat iemand anwezig zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Een handtekening voor ontvangst is vereist.
De transporteur levert altijd op de aangegeven locatie van u bestelling. 

Levering tot de eerste drempel
Palletleveringen worden geleverd tot aan de eerste drempel op de begane grond, of tot waar de chauffeur met de pompwagen kan komen. Een pompwagen kan niet over drempels, grind, losse stenen, gras of andere onverharde paden. De chauffeur zal hier rekening mee houden en voor de eerste drempel leveren. Het kan dus gebeuren dat wij uw bestelling niet tot aan de voordeur kunnen brengen. U dient er zelf voor te zorgen dat de producten naar binnen/boven worden gebracht. Gelieve er rekening mee te houden dat u voor zware en/of grote producten

Kan ik een gewenste bezorgdatum kiezen?

Uiteraard!

Dit kunt u aangeven bij kopje, "opmerkingen" bij het afrekenen in u winkelmandje. 
Vul altijd zo veel mogelijk u gegevens in zodat wij altijd contact met u op kunnen nemen.

Wij zorgen ervoor dat de chauffeur u altijd 30 minuten van tevoren belt zodat u niet de hele dag thuis hoeft te wachten.

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Je bestelling wordt over het algemeen geleverd binnen enkele werkdagen, mocht het door omstandigheden onverhoopt anders zijn, zullen wij je hiervan op de hoogte brengen.

Let wel op! Sani Luxury probeert de ritten zo mileu verantwoord te plannen! Hierdoor kan het voorkomen dat de levering iets later komt, maar wel in overleg! 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestelling Tijd Bezorging
Maandag Voor 13.00 uur Donderdag
Dinsdag Voor 13.00 uur Vrijdag
Woensdag Voor 13.00 uur Maanag
Donderdag Voor 13.00 uur Dinsdag
Vrijdag Voor 13.00 uur Woensdag
Zaterdag Gehele dag Woensdag
Zondag Gehele dag Woensdag 
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wanneer jouw pakket wordt verzonden ontvangt u van ons een track&tracecode van de betreffende leverancier. U kunt dan via de website van de leverancier uw zending volgen.

48-uurs controle na levering

Vervoersbedrijven behandelen uw bestelling met de grootste zorg. Wel dient u uw producten te allen tijde te controleren op visuele schade en compleetheid. Dit dient binnen 48 uur na levering gemeld te worden. Meldingen na 48 uur met betrekking tot beschadigingen en/of levering vallen vrijwel niet onder de garantie.

De melding kunt u doen door ons een e-mail te sturen met foto`s van de schade.  Vervolgens zullen wij binnen 3 dagen contact met u opnemen om u zo spoedig mogelijk te helpen. Vergeet niet u ordernummer of factuurnummer erbij te vermelden. 

Omdat Sani Luxury geen invloed heeft op de planning van de klant erkennen wij nadrukkelijk geen enkele aansprakelijkheid in vertraging van werkzaamheden en de hier eventueel aan verbonden kosten. Sani Luxury zal zich echter voor 100% inzetten voor een snelle afwikkeling.

Retourneren

Wat is de garantieperiode van mijn bestelling?

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wij garanderen dat elk door ons geleverd product voldoet aan de eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt naast de wettelijke garantie een fabrieksgarantie, zoals deze door de fabrikanten op haar producten wordt vastgesteld. Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover je zullen nakomen.

Tegels worden geproduceerd met een tint- en kalibernummer. Voorraadartikelen kunnen wij retournemen. Dit kan alleen als wij dezelfde tint- en kalibernummers op voorraad hebben staan. U kunt deze binnen 30 dagen retourneren in onbeschadigde en ongeopende verpakkingen.

Voor het retourneren van de hierboven beschreven voorraadartikelen rekenen we 25 euro administratiekosten.
Materialen die speciaal voor u besteld zijn en niet in ons voorraadprogramma zijn opgenomen kunnen we helaas niet retour nemen.
Materialen in de uitverkoop gaan uit ons assortiment en kunnen we helaas niet retournemen.

Informeer tijdens het bestellen van uw tegels naar het retourbeleid van de betreffende
 

Bij onderstaande artikelen is retourneren niet mogelijk:

  • Showroommodellen.
  • Producten die speciaal voor u besteld en/of geproduceerd zijn.
  • Minder dan 2 pakken tegels van dezelfde tegel.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je bestelling, kun je dat binnen 30 dagen na ontvangst van de producten aangeven. Na 30 dagen heb je nogmaals 14 dagen de tijd, mits ongebruikt en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking, het product aan ons retourneren zonder opgave van reden. Je krijgt dan het aankoopbedrag teruggestort exclusief de verzendkosten. De kosten voor de retourzending komen voor eigen rekening.  Let wel op! Dit geldt niet voor speciale bestellingen.  Vul het Herroepingsformulier hieronder in.

Wat zijn de kosten voor mijn retour?

De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Sani Luxury B.v. verrekent de kosten voor de retourzending met het aankoopbedrag. De retourkosten bedragen € 12,10 voor pakketdienst en €75,- per pallet transport. 

Herroepingsformulier retour bestelling

De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Sani Luxury verrekent de kosten voor de retourzending met het aankoopbedrag. De retourkosten bedragen € 12,10 voor pakketdienst en € 75,- voor groot transport. Bij bestellen en levering vindt u welke producten met pakketdienst worden opgehaald en welke met groot transport. Indien u meer dan één product retourneert, dan betaalt u alleen de retourkosten voor het product met het hoogste verzendtarief.

U kunt natuurlijk ook de producten zelf langsbrengen, dan kost het u niets. 

Meld uw retour aan via het herroepingsformulier en wij sturen u de informatie toe over het retourprocess, ook kunt u onze algemene voorwaarden raadplegen.

Tegelweetjes

Wat is een shade code?

Een "shade code" verwijst naar een systeem voor het benoemen van kleuren van tegel-producten. Het doel van het gebruik van een shade code is om klanten en verkopers te helpen bij het vinden van de juiste kleur van het product dat ze zoeken. Elk product heeft een unieke shade code die wordt toegewezen aan de specifieke kleur en tint van het product.

Wat is een gerectificeerde tegel?

Een gerectificeerde tegel is een type tegel dat specifiek is gemaakt met precieze afmetingen en scherpe hoeken. Dit type tegel wordt vaak gebruikt voor toepassingen waar een strak en uniform uiterlijk belangrijk is, zoals bijvoorbeeld in moderne keukens en badkamers. Gerectificeerde tegels worden geproduceerd door ze na het bakproces nauwkeurig te snijden en te polijsten tot ze aan de specifieke afmetingen voldoen. Dit proces maakt het mogelijk om tegels op een nauwkeurige manier naast elkaar te plaatsen en te verkrijgen van een strakke, geometrische look.

Wat is de antislipwaarde van een tegel? 

De antislipwaarde van een tegel, geeft aan hoe slipbestendig het oppervlak van de tegel is. Dit wordt meestal uitgedrukt in een coefficient van frictie (COF), die de relatieve weerstand weergeeft tussen het oppervlak van de tegel en een schoeisel of voet. Een hoger COF betekent dat het oppervlak meer grip heeft. Een lager COF betekent dat het oppervlak minder grip heeft.

Wat is de Pei waarde van een tegel?

PEI (Porcelain Enamel Institute) waarden worden gebruikt om de slijtvastheid van tegels te classificeren. Het is een schaal van 1 tot 5, waarbij 5 de hoogste slijtvastheid aangeeft en 1 de laagste.

De PEI-waarde van een tegel hangt af van verschillende factoren, waaronder de dikte, de kwaliteit van het oppervlak en de sterkte van het materiaal. Het is belangrijk om de juiste PEI-klasse te kiezen voor de toepassing waarvoor de tegel bedoeld is, omdat dit bepaalt hoe goed de tegel bestand is tegen slijtage, krassen en vervaging.

Voor de specifieke PEI-waarde van dit product kan u contact opnemen met onze klantenservice. 

Zijn tegels zowel op de vloer als op de wand te plaatsen?

Ja,tegels kunnen zowel op de vloer als op de wand worden geplaatst. Tegels op de vloer zijn meestal groter en dikker dan wandtegels en zijn bedoeld om de belasting van de vloer aan te kunnen. Wandtegels zijn meestal dunner en kleiner en worden gebruikt om wanden te bedekken en te beschermen tegen vocht en stoten. Beide soorten tegels hebben specifieke eigenschappen hebben die geschikt zijn voor hun specifieke locatie en gebruik.